Düşük fiyatıyla dikkat çeken ve global çapta 110 bin adedin üzerinde sipariş alan Dacia Spring’in fiyatı ise, Türkiye’nin Çin’den gelen elektrikli araçlara uyguladığı yüzde 40 ek gümrük vergisi nedeniyle beklenildiği kadar ‘ulaşılabilir’ olamadı. Extrem donanım seçeneğiyle Türkiye’ye gelen arabanın fiyatı 875 bin TL olarak duyuruldu. Ek gümrük vergileri olmasaydı bu fiyat 600-650 bin TL bandına kadar gerileyebilirdi. 48 kW (65 beygir) güce sahip Dacia Spring, karma kullanımda 220 km, kent içi kullanımda ise 310 km menzil sunuyor. Dacia, elektrikli Spring’le günlük 30 km (Avrupa ortalaması) ve tam şarj ile bir haftadan daha uzun bir müddet kent içi seyahat yapılabildiği belirtiliyor. 0’dan 50 km/s sürate 3.9 saniyede ulaşan araç, süratli şarj istasyonlarında bir saatten az müddette yüzde 80 batarya doluluk oranına ulaşıyor.